ریمپ پیکاپ فوتون تونلند

یکی از خودروهای پیکاپ – وانت موجود در بازار ایران، پیکاپ فوتون تونلند است که از سال 1391 توسط ایران خودرو دیزل وارد کشور و مونتاژ گشت. این خودرو، رقبایی همچون جک T8، پیکاپ آمیکو آسنا و کاپرا و… دارد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که پیکاپ تونلند فوتون، تنها پیکاپ دیزلی در کشور است که البته بیشتر با موتور بنزینی عرضه شده است.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ پیکاپ فوتون تونلند بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی پیکاپ فوتون تونلند 

نمای عقب پیکاپ فوتون تونلند بنزینی

پیکاپ تونلند یکی از خودروهای برند خودروسازی چینی فوتون در ایران است که در دو نسخه بنزینی و دیزلی عرضه شده است. این خودرو از سال 1391 و با حواشی بسیار زیاد وارد بازار شد و بعدها با ورود خودروهای پیکاپ جدید با ظاهر مدرن تر و جذاب تر، به نسخه فیس لیفت شده چینی آن در سال 2018 تبدیل شد که الان در بازار تولید و عرضه می شود.

پیشرانه پیکاپ تونلند، علاوه بر اینکه دارای دو نوع بنزینی و دیزلی می باشد، در نسخه جدید و فیس لیفت شده آن، دارای موتور بنزینی توربو است که قدرت و توان بیشتری را در معرض نمایش قرار می دهد. ضمن اینکه این پیکاپ دارای امکانات رفاهی و ایمنی نسبتا مناسبی نیز هست.

مشخصات فنی و موتور پیکاپ فوتون تونلند – بنزینی دارای توربو

حجم موتور: 2002 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 200 اسب بخار

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 300 نیوتون متر

نوع جعبه دنده: دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

مشخصات فنی و موتوری پیکاپ فوتون تونلند – دیزلی

حجم موتور: 2800 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 174 اسب بخار در 3400 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 360 نیوتون متر از 1600 تا 3400 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

ایسیو نصب بر روی پیکاپ فوتون تونلند

موتور پیکاپ تونلند دیزلی

ایسیو دلفی با کد MT22.1.1

لازم به ذکر است که این مدل ایسیو دارای قفل نرم افزاری مخصوص است و عملیات ریمپ و برنامه ریزی مجدد آن نیاز به شکستن این قفل دارد تا به ایسیو و خودرو آسیبی وارد نشود. کریمی تیونینگ با بهره گیری از جدیدترین و مدرن ترین برنامه ها و تجهیزات ریمپ و همچنین با برخورداری از دانش تخصصی و مهارت و تجربه بالا در این زمینه، یکی از مراکز مجهز در کشور است که خدمات تخصصی ریمپ را در بالاترین سطح کیفی و با ارائه ضمانت نامه معتبر عرضه می کند.

بیگ تری BIG3 چیست و چه کاربردی دارد؟

 

چرا پیکاپ فوتون تونلند نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

پیکاپ تونلند فوتون

کشش ضعیف در دور موتور پایین

خودروهای پیکاپ به دلیل اینکه علاقمندان زیادی در دنیای آفرود دارند، نیاز دارند که گشتاور بالا و مناسبی را به نمایش بگذارند. و اصطلاحا کشش موتور در دورهای پایین موتور، متناسب باشد. با انجام ریمپ ایسیو می توان گشتاور خودرو را در دور موتورهای زیر 3000 افرایش داد. این کار باعث افزایش مصرف سوخت می شود اما به شدت در جذابیت بیشتر خودرو برای امور آفرودی تاثیر مثبت دارد.

ناک موتور و صدای ناک

یکی از مشکلاتی که تقریبا می توانیم همه خودروهای داخلی و وارداتی در کشور ما با آن دست و پتجه نرم می کنند، ناک زدن موتور است. این مشکل به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت ایجاد می شود. از آنجا که خودروهای جدید دارای استانداردهای بالای آلایندگی هستند. بنابراین به بنزینی باکیفیت بالا و یا مکمل های اکتان نیاز دارند تا در آنها ناک موتور پیش نیاید.

اما تمام این ها راه حل های موقتی هستند و با ریمپ ایسیو می توان تنظیمات را برای استفاده از بنزین بی کیفیت موجود در جایگاه های سوخت ایران تغییر داد و ناک موتور را برای همیشه برطرف نمود.

و مشکلات دیگری همچون: پایین بودن توان موتور، خطای فرسودگی کاتالیست و روشن شدن چراغ چک، تاخیر در پدال گاز و… .

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی بر روی خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *