مزایای ریمپ لیفان X70

لیفان X70 جدیدترین و بزرگ ترین شاسی بلند برند خودروسازی چینی لیفان است که توسط خودروسازی بم در ایران عرضه شده است. این خودرو در بازار، رقیبانی همچون خودرو هاوال اچ 2، هایما اس 7، جک اس 5 دارد و همچنین چری تیگو 5 که از لحاظ ظاهری نیز شبیه به آن است. این خودرو با توجه به وزن بالایش، عملکرد نسبتاٌ ضعیفی دارد که می توان با ریمپ ایسیو، تا حد زیادی آن را بهبود بخشید و ایرادات را رفع نمود.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ ایسیو در خودروی لیفان ایکس 70 بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو لیفان ایکس 70 – Lifan X70

نمای لیفان ایکس 70 از کنار

لیفان X70 یک خودروی کراس اور شهری است که طراحی بدنه به روز و عامه پسندی دارد و امکانات رفاهی آن نیز قابل قبول و راضی کننده می باشد. اما خودرو دارای ضعف هایی نیز هست که در صورت ریمپ ایسیو، می توان تا حد زیادی آن را جبران نمود.

مشخصات فنی و موتوری لیفان ایکس 70

حجم موتور: 2000 سی سی بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 140 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 178 نیوتن متر در 4200 – 4400 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا لیفان ایکس 70 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای عقبی لیفان X70

تاخیر زیاد در شروع حرکت (تاخیر پدال گاز)

این خودرو دارای دریچه گاز برقی است که به منظور کاهش آلایندگی موتور روی آن نصب شده است. تنظیمات این دریچه گاز به گونه ای است که در ابتدای حرکت و دورهای پایین، اجازه باز شدن کامل را ندارد و از طریق ایسیو که کنترل کننده آن می باشد، محدود شده است. با ریمپ ایسیو می توان این محدودیت و نقص را از بین برد و رابطه پدال و دریچه گاز را مستقیم و خطی کرد.

 

مشکل ناک سر گاز و صدای ناک لیفان X70

ناک موتور یعنی احتراق ناقص بنزین در موتور که با صدایی شبیه به هم خوردن قاشق و چنگال همراه است. ناک موتور علاوه بر افزایش مصرف سوخت، می تواند موجب خرابی زودهنگام قطعات موتور و کاهش عمر شدید آن شود. علت احتراق ناقص بنزین در خودروی لیفان X70، کالیبراسیون ایسیو بر مبنای بنزین باکیفیت با استاندارد یورو 5 است. در حالی که بنزین موجود در جایگاه های ایران از نوع بی کیفیت و اکتان پایین است.

راه حل این مشکل، یا استفاده از بنزین گران قیمت از نوع سوپر است که در همه جایگاه ها نیز قابل دسترس نمی باشد و یا ریمپ ایسیو و اعمال تغییر در جداول آن به منظور هماهنگ سازی موتور با بنزین مصرفی در ایران که به طرفه تر و منطقی تر است.

دلایل و علائم سوختن واشر سرسیلندر + ریمپ ایسیو

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو لیفان X70 در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین لیفان ایکس 70

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

افزایش توان و گشتاور موتور

بهبود شتاب گیری خودرو

افزایش کشش خودرو در مسیرهای سربالایی

رفع ناک موتور و هماهنگ سازی موتور با بنزین موجود در ایران

کاهش دمای شروع به کارکرد فن موتور و اصلاح آن در دورهای کند، تند و حالت خاموش

حذف خطای کاتالیست (که در این مدل خودرو بسیار شایع است)

حذف سنسور اکسیژن دوم

مزایای ریمپ کیا سراتو وارداتی و سراتو سایپا

 

کریمی تیونینگ – کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی رسول کریمی

 

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *