تقویت برق خودرو

در خودروی شما، اجزا و سیستم های زیادی وجود دارند که با برق کار می کنند و نیاز هست که نیروی برق رسانی در خودرو تقویت شود تا بهترین عملکرد و بازدهی در آن صورت بگیرد. برای تقویت برق خودرو ، روش های زیادی وجود دارد که بعضی از آنها تخصصی و پیچیده هستند و برخی دیگر، ساده و ارزان و قابل انجام برای همه.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا روش های ساده و ارزان قیمت تقویت برق خودرو را به شما بگوییم:

 

اولین قدم برای تقویت برق خودرو: خرید باتری و دینام نو و باکیفیت

تست دینام و باتری خودرو

از آنجایی که کار تامین، تولید و ذخیره نیروی الکتریکی با باتری و دینام است، پیشنهاد می کنیم که برای تقویت این سیستم، اول از همه با این دو قطعه مهم و حیاتی شروع کنید. خرید یک باتری و دینام باکیفیت باعث می شود تا مدت ها، ولتاژ برق خوب و مناسبی در خودرو تولید شود و سیستم الکتریکی به خوبی و پرقدرت کار کند. انواع آلترناتورهای با آمپراژهای مختلف قابل دسترسی هستند که تا 160 آمپر توان تولیدی دارند.

نکته:

ما در اینجا تنها به دو قطعه باتری و دینام اشاره کردیم، اما لازم است بدانید که تعویض و نو کردن هر یک از اجزای سیستم برق رسانی در خودرو و خرید انواع باکیفیت، باعث می شود سیستم برق خودرو به خودی خود تقویت گردد که بخشی از آنها را در ادامه به شما می گوییم.

 

استفاده از شمع های چند الکترودی

این نوع شمع ها کمک می کنند تا مدار جرقه زنی با کارایی و بازدهی بیشتری فعالیت کند. شمع های چند الکترودی، جرقه زنی در محفظه اشتعال موتور را پرقدرت تر و موثرتر انجام می دهند و باعث می شوند اشتعال سوخت در موتور، بازدهی بهتری داشته باشد.

ریمپ برلیانس H320 – تقویت موتور و افزایش شتاب

 

کوئل

تقویت سیستم برق خودرو

خود کوئل در سیستم برق خودرو، وظیفه افزایش ولتاژ و تقویت برق رسانی را بر عهده دارد. بنابراین یک کوئل قوی تر و باکیفیت تر، می تواند در افزایش کارایی و نیز تقویت برق خودرو نقش به سزایی داشته باشد.

 

چند روش ساده برای تقویت برق خودرو

1. همواره چک کنید که بعد از خاموش کردن خودرو، چراغ ها هم خاموش شوند، زیرا روشن ماندن طولانی مدت آنها و تکرار این موضوع، باعث تضعیف قدرت باتری می گردد.

2. روشن و خاموش شدن های زیاد باعث می شود باتری نتواند به درستی و کاملا شارژ شود. در عوض روشن بودن خودرو و طی یک مسافت طولانی، شارژ باتری را کامل و منبع ذخیره برق خودرو را تقویت می کند.

3. استفاده از خازن تثبیت کننده برق خودرو باعث می شود تا افت ولتاژ برق به دلیل استفاده از سیستم های صوتی یا چراغ های زنون، جبران شود و نور خودرو افزایش یابد.

 

نکته مهم

اگر به افزایش قدرت موتور و تقویت سیستم برق خودرو و اجزای دیگر در خودرو علاقه دارید، باید بگوییم تنها روشی که جوابگوی کامل این علاقه شماست، ریمپ و تیونینگ خودرو است. یک تیونینگ کار ماهر می تواند قدرت و کارایی سیستم های مختلف خودرو را افزایش دهد و با استفاده از کیت های تقویتی، تقویت سیم کشی در خودرو و… شرایط بهتری برای استفاده از خودرو فراهم کند.

ریمپ ام جی جی تی – بهبود گیربکس و افزایش توان ام جی GT

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ و برق خودرو در کرج و استان البرز

تقویت و تیونینگ خودرو

کریمی تیونینگ با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تیونینگ و برق خودرو، یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر و نگهداری خودرو در کشور می باشد که بیش از 16 هزار خدمات موفق را در کارنامه خود دارد. خدمات کریمی تیونینگ :

تنظیم موتور – کاهش مصرف سوخت

افزایش توان و گشتاور موتور

برنامه ریزی انواع ایسیو

تعمییرات ایسیو

ریمپ و تیونینگ خودرو

تعمیرات ایسیو ایربگ و یونیت های تجهیزات داخلی خودرو

دیاگ و تنظیم موتور خودرو

ABS و تعریف کلید خودرو ایموبلایزر

ریمپ تخصصی انواع خودرو داخلی و وارداتی

ریمپ توسط بهترین نرم افزارهای اورجینال روز دنیا

 

مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *