ریمپ ام جی GT در کریمی تیونینگ

در این مطلب از – سری مقالات تخصصی ریمپ خودرو – قصد داریم به معرفی و بررسی مزایای ریمپ ایسیو در خودروی ام جی GT بپردازیم. خودروی ام جی جی تی یکی از انواع خودروهای وارداتی چینی است که طراحی بدنه بسیار جذابی دارد و به همین دلیل در زمان عرضه، توانست با رقبایی مثل کیا ریو و هیوندای اکسنت رقابت کند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ و برق خودرو در کرج استان البرز با دو سال ضمانت – همراه باشید:

 

معرفی خودرو ام جی جی تی – ام جی GT

نمای جلو و چراغ های جلوی ام جی جی تی

مالکیت خودروسازی MG، فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده است. این برند در ابتدا متعلق به صاحبان انگلیسی خود بوده و بعد از چندین دست چرخیدن، نهایتا به خودروسازی سایک موتور چینی تعلق گرفته است. مدل های زیادی از برند ام جی توسط مدیا موتورز وارد ایران شده است که خودرو ام جی GT یکی از آنهاست.

مشخصات فنی و موتوری خودروی ام جی جی تی

حجم موتور: 1498 سی سی

نوع موتور: بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 127 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 210 نیوتن متر در 4400 – 2000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

ریمپ ال نود – تقویت موتور و ریمپ ایسیو ال 90

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی خودروی ام جی GT

موتور ام جی جی تی توربو

ایسیو ME17 BOSCH

این نوع ایسیو دارای قفل نرم افزاری است و ریمپ آن نیاز به دستگاه و پروگرمرهای مخصوص دارد. بنابراین باید دقت نمایید که مرکز ریمپ و تیونینگی که برای ریمپ ایسیو ام جی جی تی به آن مراجعه می کنید، حتما مهارت و تجهیزات کافی برای این کار را داشته باشند.

نکته:

ریمپ این مدل ایسیو بوش به دلیل حساسیت بالا و دارا بودن پسورد، کار دشواری است. باید بگوییم که ریمپ انواع ایسیو بوش بدون باز کردن ایسیو و از طریق پورت OBD، تخصص ما در کریمی تیونینگ است.

 

چرا خودروی ام جی GT نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای داخل کابین ام جی جی تی

تاخیر در پدال گاز

یکی از مشکلاتی که می توان گفت در تمام خودروهای امروزی به چشم می خورد، مشکل تاخیر در پدال گاز است. این مشکل به دلیل استفاده از دریچه گاز برقی در خودرو ایجاد می شود. دریچه گاز برقی توسط ایسیو کنترل می شود و میزان باز شدن آن برای افزایش سرعت و شتاب گرفتن خودرو، با توجه به تنظیمات ایسیو صورت می گیرد.

لازم است بدانید که تنظیمات ایسیو برای باز شدن دریچه گاز برقی، به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی و کنترل آلایندگی خودرو، در جهت کاهش شتاب گیری و گاز خوردن ماشین است. یعنی شما هر چقدر که پدال گاز را فشار دهید، جواب متناسب با فشردن پدال را نمی گیرید و خودرو با تاخیر و کندی شتاب می گیرد. ریمپ ایسیو با تغییر در تنظیمات مربوطه، می تواند تاخیر پدال گاز که اتفاقا در خودروی ام جی جی تی به دلیل دارای بودن استاندارد یورو 5 بسیار زیاد و کلافه کننده هم هست، برطرف نماید.

 

ناک موتور و هماهنگ نبودن با بنزین ایران

ناک موتور به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت ایجاد می شود. البته در صورتی که تنظیمات ایسیو بر مبنای استفاده از بنزین اکتان بالا باشد که در خودروی ام جی GT هست. همان طور که می دانید ناک بودن موتور باعث بروز مشکلات زیادی برای موتور و اجزای مختلف آن می گردد و طول عمر موتور را به شدت کاهش می دهد. راه حل این مشکل یا استفاده از بنزین اکتان بالا (بنزین سوپر) است و یا تغییر تنظیمات ایسیو و هماهنگ کردن آن با بنزین موجود در جایگاه های بنزین ایران از طریق ریمپ ایسیو.

راه حل دوم هم به صرفه تر است و هم اینکه مشکل ناک موتور را یک بار برای همیشه حل می کند.

 

و مشکلات دیگری همچون: لگ توربو، پایین بودن توان و گشتاور موتور، شتاب پایین، ضعف در عملکرد گیربکس اتومات و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو خودروی ام جی GT در کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودرو کریمی تیونینگ  

نمای عقبی ام جی GT

کاهش مصرف بنزین

افزایش قابل توجه توان و گشتاور خودرو

افزایش شتاب خودرو

 رفع تاخیر لگ توربو

حل مشکل صدای ناک و هماهنگ کردن خودرو با بنزین ایران

برطرف کردن تاخیر پدال گاز

بهبود در تعویض دنده ها (معکوس کشیدن) و آپدیت گیربکس اتومات

حذف کدهای خطا

اصلاح دمای شروع به کارکرد فن موتور

ریمپ تیبا 2 – افزایش شتاب و کاهش مصرف

 

کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی رسول کریمی – بهترین مرکز ریمپ و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *