ریمپ ساینا S

برقیددد د شمی ساینا S در ادامه تولیدات دیگر خودروسازی سایپا معرفی و وارد بازار شد که امکانات و طراحی بهتری را نسبت به مدل های دیگر ساینا معمولی به نمایش گذاشت و خب البته این روزها، فروش زیادی را نیز در بازار به خود اختصاص داده است. ریمپ ساینا S می تواند بسیاری از مشکلات فنی و نرم افزاری آن را برطرف نماید و کیفیت و عملکرد موتور را تا حد چشمگیری بالا ببرد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ ساینا اس بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو ساینا S

نمای کناری و چراغ های عقب ساینا S

این خودرو در سال 1399 به عنوان یک فیس لیفت مینور از مدل های قبلی ساینا به بازار عرضه شد که هم در بخش طراحی و هم در بخش امکانات و آپشن های خودرو، تغییراتی را به همراه داشت. نکته قابل توجه این است که این فیس لیفت و البته سایر فیس لیفت هایی که در خودروهای ایرانی شاهد هستیم، هیچ تغییری را در بخش فنی و ایمنی خودرو ایجاد نکرده اند! و خودرو با همان کیفیت ضعیف قبلی عرضه می گردد.

تغییرات ظاهری خودرو در قسمت جلویی آن (جلو پنجره ساینا)، باعث بهتر شدن طراحی و چهره خودرو ساینا اس شده است. اما تغییر چراغ های عقب، چندان مطلوب نیست و بهتر بود که اصلا تغییر نمی کرد. در بخش داخلی کابین خودرو نیز اضافه شدن فرمان مدل دی کات و تغییرات نمایشگر پشت آمپر را شاهد هستیم. تغییر مهم دیگر این است که ساینا S و دیگر محصولات سایپا از سال 1400، با دریچه گاز برقی تولید می شوند که این موضوع، تاثیر بسیار زیادی در سرعت و عملکرد خودرو و کاهش شتاب در آن ایجاد کرده است.

الزام به رعایت استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز در این خودرو اجرا می شود و همچنین شاهد نصب چراغ های روشنی روز (دیلایت) نیز در آن هستیم.

مشخصات ساینا S:

حجم موتور: 1503 سی سی بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مدل ایسیو ساینا S:

ایسیو EZU

ایسیو کزنس

خودروی ساینا با ایسیوهای مختلفی تولید و عرضه شده است و مدل ساینا S نیز در ابتدا با ایسیو EZU و سپس با ایسیو کزنس طراحی و تولید گشته است.

ریمپ پژو پارس – معرفی کامل انواع خودرو پرشیا و رفع ایرادات با ریمپ ایسیو

 

چرا خودروی ساینا S نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟ تیونینگ ساینا S و مشکلات فنی و نرم افزاری که با ریمپ برطرف می شود…

موتور ساینا اس

مشکل شتاب ساینا S

یکی از مشکلاتی که دارندگان خودروی ساینا S از آن شکایت دارند، کندی خودرو و ضعف آن در شتابگیری و افزایش سرعت مخصوصا در ابتدای حرکت است. همان طور که در توضیح و معرفی مشخصات ساینا S بیان کردیم، خودرو مجهز به دریچه گاز برقی می باشد. دریچه گاز برقی تحت کنترل ایسیو است و اجازه باز شدن کامل در صورت فشردن پدال گاز توسط راننده را ندارد.  این موضوع به دلیل الزام خودروسازی به رعایت استانداردهای آلایندگی و همچنین ایجاد تنظیمات ایسیو مبنی بر کاهش آلایندگی، ایجاد می شود.

در واقع تنظیمات ایسیو به گونه ای است که کاهش آلایندگی خودرو در ابتدای حرکت، بر سرعت و شتابگیری خودرو ارجحیت دارد و به همین دلیل خودرو بسیار محدود و کند عمل می کند. با ریمپ ساینا S، مشکل شتاب ساینا به طور کامل رفع می شود.

صدای ناک موتور – ناک سر گاز

یکی دیگر از مشکلات ساینا اس، به گوش رسیدن صدای ناک سرگاز است. این مشکل هم به دلیل ایرادات نرم افزاری و کالیبراسیون اشتباه موتور ایجاد شده است. بنابراین با تغیییر در تنظیمات ایسیو می توان صدای ناک که در ابتدای حرکت در دورهای پایین شنیده می شود و مشکل ناک زدن خودرو را کاملا برطرف نمود. ناک بودن موتور (خامسوزی بنزین و احتراق ناقص در محفظه اشتعال) می تواند خسارات جدی را در قطعات آن ایجاد کند و طول عمر آنها را کاهش می دهد.

و مشکلات دیگری همچون ضعیف بودن و محدودیت های توان و قدرت موتور خودرو، بالا بودن دمای آب و جوش آوردن موتور، تاخیر پدال گاز، پایین بودن گشتاور موتور و… .

ریمپ کوییک S – افزایش شتاب کوییک و رفع تاخیر پدال گاز

 

مزایای کلی و تغییرات مثبت در ساینا ریمپ شده (ریمپ ساینا S) در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

  • کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر
  • افزایش توان موتور به میزان 5 اسب بخار
  • افزایش گشتاور موتور به میزان 7 نیوتن متر
  • بهبود شتابگیری خودرو
  • حل مشکل تاخیر در پدال گاز و مکث در ابتدای حرکت خودرو
  • رفع صدای ناک و هماهنگ سازی تنظیمات ایسیو بر اساس بنزین بی کیفیت ایران
  • اصلاح و کاهش دمای شروع به کار فن موتور
  • رفع مشکل مکث بین دنده یک و دو
  • افزایش کات آف ساینا S تا 6100 و ایجاد کاتاف رگباری در آن
  • حذف سنسور میل سوپاپ (در صورت درخواست مشتری)
  • حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  • کاهش افت توان با کولر
  • بهبود کشش خودرو در مسیرهای ناهموار و سربالایی ها

هزنه ریمپ ساینا و تیونینگ ساینا S در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *