ریمپ کوییک S

کوییک S یکی از تیپ های جدید انواع خودروی کوییک سایپا است که به نوعی در مدل طراحی کوییک معمولی، یک فیس لیفت جزئی را نشان می دهد و البته با امکاناتی که گفته می شود در این خودروی پایه ای، سطح بهتری از کیفیت را ایجاد کرده است. اما خودروی کوییک S و همین طور تیپ های دیگر کوییک مانند کوییک r، مشکلات و ایرادات فنی زیادی دارند که آنها را به ریمپ ایسیو نیازمند می کند.

پیشنهاد می کنیم با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ کوییک S آشنا نماییم:

 

معرفی خودروی کوییک S

نمای جلویی کوییک سایپا

کوییک اس، در ادامه تولید کوییک معمولی دنده ای به عنوان یک خودروی پایه در تیپ های مختلف کوییک سایپا طراحی و تولید شد. بعد از موفقیت در عرضه تیپ های دنده ای و اتومات و کوییک r، تیپ کوییک S نیز معرفی و رونمایی شد که تفاوت چشمگیری با تیپ های دیگر آن ندارد و هر چند که قرار بود با امکاناتی نظیر کروز کنترل، فرمان برقی و سیستم مولتی مدیا عرضه شود و نشد!، اما طراحی آن با کوییک معمولی تفاوت هایی در حد یک فیس لیفت جزئی را نشان می دهد.

تغییر در طراحی جلوپنجره، چراغ های جلو، سپر و همچنین در قسمت پشت آمپر در کابین خودرو و ارتقای فرمان به مدل D کات و… که باعث شده خودرو نمای اسپرت تری پیدا کند.

مشخصات فنی و موتوری کوییک S

حجم موتور: 1503 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ecu کوییک S

ایسیویی که در خودروی کوییک اس نصب شده است از نوع ایسیو EZU است. متاسفانه یکی از ایرادات موجود در طراحی کوییک اس این است که ایسیوی آن در قسمتی تعبیه شده که احتمال سرقت آن بالاست و این موضوع باعث نگرانی در مالکان خودرو می گردد.

 

مشکلات و ایرادات کوییک S

نمای داخل کابین کوییک اس

یکی از مشکلاتی که به صورت عمومی در انواع تیپ های کوییک S به چشم می خورد، مشکلات مربوط به گیربکس خودرو و همچنین لرزش فرمان و ریپ زدن کوییک صفر است. از دیگر معایب و مشکلات، می توان به سیم کشی برق خودروی کوییک S اشاره کرد که مشکلاتی در گاز نخوردن خودرو ایجاد می نماید.

اما ایرادات فنی و نرم افزاری کوییک S، ایراداتی هستند که خوشبختانه با ریمپ ایسیو، تا حد بسیار خوبی می توان آنها را برطرف نمود و کیفیت بسیار بهتری در خودرو ایجاد کرد.

پدال گاز برقی چیست؟ علائم خرابی پدال گاز برقی

 

چرا باید کوییک S را ریمپ کرد؟ ایرادات نرم افزاری کوییک S چیست؟

موتور کوییک S

تاخیر بسیار شدید در واکنش پدال گاز

شتاب کوییک اس یکی از مشکلاتی است که دارندگان این خودرو از آن گلایه دارند. این موضوع، یک مشکل کاملا نرم افزاری است که با ریمپ ایسیو، به طور کامل رفع می شود.

تاخیر در پدال گاز و مشکل شتاب کوییک مربوط به نصب دریچه گاز برقی در کوییک S است (دریچه گاز برقی روی تولیدات سال 1400 به بعد سایپا نصب شده است). این دریچه گاز برقی، اجازه باز شدن در زمان گاز دادن و شتابگیری را نمی دهد و بر اساس دستورات ایسیو و در جهت کاهش آلایندگی عمل می کند. بنابراین باز نشدن کامل دریچه گاز، از شتابگیری خودرو جلوگیری می کند و تاخیر شدیدی در پدال گاز و حرکت اولیه خودرو کوییک اس ایجاد می کند.

کمبود توان و گشتاور موتور

یکی دیگر از مشکلات کوییک S کمبود توان موتور و ضعف در قدرت آن است. دلیل ضعیف بودن موتور کوییک، کالیبراسیون اشتباه آن است که موتور را محدود نموده است. با ریمپ ایسیو و ایجاد کالیبراسیون صحیح در آن، این محدودیت ها نیز برطرف می شود و قدرت واقعی موتور نمایان می شود.

همچنین می توان با نصب لوازم افترمارکت روی کوییک S، قدرت موتور را افزایش داد و آن را تقویت نمود :

نصب کیت مکش

نصب هدرز

میل سوپاپ افتر مارکت

باعث تقویت قدرت موتور کوییک می شود. لازم به یادآوری است که در صورت نصب هدرز یا میل سوپاپ افترمارکت روی خودرو، می بایست حتما با وایدبند ریمپ شود.

انواع تیپ دنا – معرفی مدلهای مختلف دنا تیپ 1 و 2

 

مزایای کلی ریمپ کوییک S در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ کرج

  1. کاهش مصرف سوخت به میزان یک لیتر
  2. افزایش توان و گشتاور موتور
  3. بهبود کشش خودرو در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  4. رفع کامل تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکتی
  5. حل مشکل ناک موتور و رفع صدای ناک
  6. بهبود شتابگیری خودرو و کاهش زمان شتاب صفر تا صد
  7. حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  8. اصلاح دمای شروع به کارکرد فن موتور

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *