ریمپ پژو 207 MC – افزایش شتاب و رفع تاخیر گاز خوردن 207 دو رنگ

ریمپ پژو 207 MC دو رنگ

پژو 207 MC یکی از جدیدترین محصولات تولید گروه ایران خودرو است که کیفیت مناسبی از خود نشان داده و خیلی ها و مخصوصا جوان ها را مشتاق به خرید نموده است. محصولات ایران خودرو با فیس لیفت های جزئی، دائما در حال به روزرسانی هستند و پژو 207 MC که به پژو دو رنگ هم معروف است، در واقع فیس لیفتی از 207i معمولی می باشد که ایرادات نرم افزاری متعددی دارد که باید با ریمپ ایسیو، رفع گردد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ پژو 207 MC بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی پژو 207 MC – بررسی 207 دو رنگ اتوماتیک

افزایش شتاب 207 MC

پژو 207 MC نمونه تغییر یافته و فیس لیفت شده 207 معمولی است که تغییرات ظاهری و فنی خوبی را در آن شاهد هستیم. این مدل پژو که به پژو دو رنگ (MC محفف Multi-Color) معروف شده است، از تزئینات قرمز رنگ در بخش های مختلفی مانند سقف، بالای آینه ها و پلاستیک کناری خودرو و همچنین باله عقب روی پلاک خودرو برخوردار است و همچنین برخی از تزئینات داخلی کابین نیز قرمز رنگ طراحی شده اند.

البته تنها تغییر 207 MC ، دو رنگ شدن آن نیست. موتور خودرو نیز ارتقا پیدا کرده است و از نوع TU5P می باشد که نمونه ارتقا یافته موتور محبوب TU5 است. همچنین گیربکس خودرو نیز از نوع 6 سرعته اتومات است که در کیفیت آن تاثیر مطلوبی ایجاد نموده است.

مشخصات فنی و موتوری پژو 207 MC

حجم موتور: 1587 سی سی بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: 6 سرعته اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

چرا پژو 207 MC به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

نمای پشتی و جانبی پژو دو رنگ

به دلایل مختلفی که در تنظیمات و نوع کالیبراسیون ایسیو خودروی پژو 207 سقف قرمز شاهد هستیم، کندی ها و ضعف هایی در خودرو و عمکلرد موتور آن ایجاد شده است. این تنظیمات باعث می شوند موتور خودرو ضعیف و محدود شود که با ریمپ ایسیو، می توان آنها را برطرف نمود و با کالیبراسیون صحیح، قدرت واقعی موتور را در معرض نمایش قرار داد.

ضعیف بودن و کمبود توان خودرو در دور موتور پایین

این موضوع در بسیاری از خودروها دیده می شود که موتور، توان و کشش لازم را ندارد و مخصوصا در دور موتور زیر 3500، نمایش ضعیفی دارد. از آنجا که حرکت خودرو در این محدوده دور موتور در استفاده روزانه؛ بسیار بیشتر است، بنابراین به یک مشکل اعصاب خردکن برای رانندگان تبدیل شده که البته با ریمپ ایسیو، می توان توان و کشش خودرو را به میزان چشمگیری افزایش داد و این ضعف را برطرف نمود.

تاخیر در پدال گاز

مشکل بسیار بارز در پژو 207 MC، تاخیر شدید در پدال گاز و ریسپانس آن است. دلیل اصلی این مشکل، وجود دریچه گاز برقی در خودرو است که توسط ایسیو کنترل و باز و بسته می شود. از آنجا که خودرو دارای استانداردهای آلایندگی بالا می باشد، اولویت با کاهش مصرف سوخت و کاهش تولید گازهای آلاینده است.

این موضوع باعث می شود خودرو در شروع حرکت با مکث و کندی همراه باشد و اصطلاحا گاز نخورد. با ریمپ ایسیو و اعمال تغییرات در جداول دریچه گاز، به راحتی می توان مشکل تاخیر شدید در حرکت اولیه و پدال گاز را برای همیشه برطرف نمود.

ناک سر گاز و صدای ناک

همان طور که گفتیم، خودروسازی ملزم به پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو 5 در پژو 207 MC می باشد. پس بسیاری از تنظیمات ایسیو بر اساس کاهش آلایندگی می باشد و باعث می شود تا میزان پاشش سوخت مخصوصا در دور موتور پایین، محدود شود. اما این موضوع تنها منجر بi محدود و ضعیف شدن موتور نمی شود. بلکه در صورت استفاده از بنزین بی کیفیت و اکتان پایین، شاهد ناک موتور و تولید صدای شق شق از موتور نیز هستیم.

ناک موتور یا همان احتراق ناقص، به شدت برای اجزای موتور مضر است و عمر موتور را کاهش می دهد. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، یا باید بنزین سوپر و اکتان بالا استفاده کرد و یا به فکر ریمپ پژو 207 دو رنگ بود. با کمک ریمپ ایسیو، تنظیمات و جداول مربوط به پاشش سوخت و… تغییر می کنند تا شاهد ناک موتور نباشیم.

و مشکلات دیگری همچون: مصرف بسیار بالای سوخت، کندی گیربکس اتومات و… . تمامی این ایرادات، از نوع نرم افزاری هستند و به نوع تنظیمات ایسیو مربوط می شوند که با ریمپ ایسیو قابل حل هستند.

ریمپ ساینا S – رفع مشکل شتاب ساینا S و تقویم موتور ساینا

 

مزایای کلی ریمپ پژو 207 MC در کلینیک کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین پژو 207 MC

  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش توان و گشتاور موتور خودرو
  • افزایش شتاب اولیه و ثانویه
  • رفع کامل کپ اولیه و تاخیر دریچه گاز
  • اصلاح دمای فن خودرو در سه حالت خاموش، کند و تند
  • کاهش دمای موتور و اصلاح مدیریت سیستم خنک کننده
  • کاهش تاثیر سیستم تهویه مطبوع و کولر روشن بر افت توان موتور خودرو
  • افزایش کاتاف تا سطح ایمن و قابل قبول
  • رفع کمبود گشتاور موتور در دنده های سبک و افزایش کشش خودرو
  • بهبود شاخص AFR برای افزایش راندمان موتور
  • رفه مشکل ناک موتور و حل مشکل صدای ناک

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *