ریمپ تویوتا لندکروز

ریمپ تویوتا لندکروز، مزایای بسیار جذابی برای این خودروی پرطرفدار و ارزشمند در پی دارد که کمتر کسی است که به دنبال انجام آن نباشد. چرا که این خودروی محبوب آفرودی، به هماهنگی های بیشتری با شرایط موجود در ایران دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با تغییرات مثبت و مزایای ریمپ تویوتا لندکروز بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو تویوتا لندکروز

نمای عقبی لندکروز

تویوتا؛ برند خودروسازی ژاپنی که در تمام دنیا به داشتن کیفیتی بسیار عالی و “فراتر از یک خودرو” معروف است. به گونه ای که در برخی کشورها، از محصولات آن در نیروهای نظامی هم استفاده می شود. در ایران نیز به همین گونه است و کسی جزء کیفیت، چیزی از محصولات برند تویوتا مانند تویوتا هایلوکس و تویوتا لندکروز و پرادو و… انتظار ندارد و البته که محصولات آن، بسیار گران قیمت و کمتر دست یافتنی نیز هستند!.

تویوتا لندکروز یکی از بهترین و پرفروش ترین خودروهای تویوتاست که یک شاسی بلند فول سایز محسوب می شود. تولید اولین نسل های این خودرو به سال ها پیش باز می گردد و در طول این سال ها، چندین بار مورد تغییراتی جزئی و کلی قرار گرفته است. از تویوتا لندکروز، دو مدل VXR و GXR در ایران حضور دارند که مشخصات آن به شرح زیر است:

مشخصات فنی و موتوری تویوتا لندکروز VXR

حجم موتور: 4664 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 284 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 445 نیوتون متر در 3400 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مشخصات فنی و موتوری تویوتا لندکروز GXR

حجم موتور: 3956 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 240 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 376 نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مدل ایسیو نصب بر روی تویوتا لندکروز

ایسیو دنسو DENSO

ریمپ تویوتا لندکروز و به طور کلی ریمپ ایسیو خودروهای ژاپنی به دلیل متفاوت بودن نوع ایسیو آنها با مدل خودروهای اروپایی و چینی، پیچیدگی بیشتری دارد و به تخصص، تجربه و تجهیزات پیشرفته و اورجینال نیازمند می باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان ریمپ این گونه خودروها را به دست افرادی که تجربه و تخصص لازم را ندارند، نسپارید.

چرا ریمپ تویوتا لندکروز ضروری است؟ چرا تویوتا لندکروز به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور تویوت لندکروز

قابلیت افزایش توان موتور و شتاب خودرو

یکی از خدمات بسیار ارزشمند ریمپ ایسیو، کمک به تقویت موتور خودرو است که این تقویت، تنها با اعمال تغییرات در ایسیو و برنامه آن اتفاقا می افتد و نیاز به افزودن هیچ گونه قطعه و لوازم تقویت کننده برای آن وجود ندارد. به همین خاطر، بسیاری از افراد به انجام آن، هم برای خودروهای خارجی مانند تویوتا لندکروز و هم برای خودروهای داخلی، اهتمام دارند.

با ریمپ ایسیو می توان جداول مختلف و اعداد مربوط به آن را بهینه سازی کرد تا فرایند اشتعال سوخت در محفظه موتور با بالاترین راندمانِ ممکن انجام شود. در نتیجه، بنزین با بالاترین بازدهی مشتعل می شود و موتور می تواند حداکثر توان، گشتاور و شتاب خود را به نمایش بگذارد. این موضوع به خصوص درباره خودروهایی مانند لندکروز که بالقوه دارای یک موتور قدرتمند هستند، بازدهی بسیار بیشتری ایجاد می نماید.

هماهنگ سازی خودرو با بنزین ایرانی

در بخش معرفی و مشخصات این خودرو در ابتدای این مقاله، گفتیم که لندکروز دارای استانداردهای آلایندگی یورو 5 است و این یعنی اینکه به بنزنی با همین استاندارد نیاز دارد. در حالی که بنزین موجود در جایگاه های سوخت ایران دارای استاندارد های بسیار پایین تری همچون یورو 2 و یورو 3 می باشند.

این ناهماهنگی برای کارکرد موتور و قطعات آن بسیار خطرناک و دردسر آفرین است و طول عمر موتور را به شدت کاهش می دهد. قطعا استفاده از بنزین سوپر و باکیفیت باعث می شود موتور در بهترین حالت هماهنگی باشد اما از آنجا که چنین چیزی چندان امکان پذیر نیست و حداقل در بسیاری از شهرها با دشواری های فراوانی روبرو است، بهترین راه حل؛ ریمپ ایسیو و هماهنگ سازی موتور با استانداردهای آلایندگی پایین تر می باشد.

و همچنین مشکلات دیگر همچون: بالا بودن نرخ مصرف بنزین، مشکلات رفتاری گیربکس اتوماتیک، عدم هماهنگی دمای فن موتور با شرایط آب و هوایی ایران و… .

مزایای کلی ریمپ ایسیو تویوتا لندکروز در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرجع تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

  • کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر
  • رفع تاخیر و کپ در شروع حرکت
  • افزایش توان و افزایش گشتاور موتور به میزان 15 – 20 درصد
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و بهبود شتاب اولیه
  • افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها
  • بهبود عملکرد گیربکس و حل مشکلات رفتاری و کندی آن
  • افزایش کاتاف و قابلیت ایجاد کاتاف رگباری مخصوص برای آفرود
  • اصلاح دمای آب و شروع کارکرد فن موتور
  • کاهش زمان شتاب صفر تا صد
  • حذف محدودیت سرعت

ریمپ تویوتا لندکروز و انواع خودروهای ژاپنی در کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *