ریمپ بایک سابرینا صندوقدار و هاچبک

ریمپ بایک سابرینا، یکی از ضروری ترین اقداماتی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن در این خودروی کند و کم شتاب، کمک بگیرید تا نتایج چشمگیر آن را مشاهده نمایید. با ریمپ ایسیوی این خودرو، می توانید ایرادات و مشکلات فنی و نرم افزاری متعددی که باعث نارضایتی مصرف کنندگان آن شده است را کنار بزنید و کیفیت و عملکرد موتور را بهبود ببخشید.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز (تضمینی + بهترین تعرفه) – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ بایک سابرینا آشنا سازیم:

 

 معرفی خودرو بایک سابرینا

سابرینا هاچبک

خودرو بایک سابرینا – Sabrina از محصولات خودروسازی چینی بایک می باشد و توسط دیار خودرو در ایران مونتاژ و عرضه شده است. بایک از بزرگترین خودروسازی های کشور چین است که محصولات خود را در کشورهای بسیار زیادی در دنیا عرضه می دارد. بایک سابرینا دارای دو مدل صندوقدار و هاچبک می باشد که مشخصات فنی و موتوری آنها و همچنین تمام آپشن ها و امکاناتشان یکسان و مشابه است. تنها تفاوت؛ در داشتن یا نداشتن صندوق در عقب خودرو خلاصه می شود.

نقطه قوت این خودرو در داشتن موتور برند میتسوبیشی است و همچنین جعبه دنده اتوماتیک آیسین که باعث شده کیفیت بایک در بین خودروهای چینی دیگر، بالاتر باشد.

مشخصات فنی و موتوری بایک سابرینا:

حجم موتور: 1500 سی سی بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 113 اسب بخار در 5600 الی 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 143 نیوتون متر در 4300 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیو نصب بر روی بایک سابرینا:

ایسیو برند بوش – BOSCH

 

چرا ریمپ بایک سابرینا ضروری است؟ چرا بایک سابرینا به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور بایک سابرینا

شتاب ضعیف و ناامید کننده

یکی از ایرادات بایک سابرینا، شتاب کم و ضعیف آن است. البته این مشکل در بیشتر خودروهای داخلی و خارجی به چشم می خورد اما در بایک سابرینا، بیشتر است. احتمالا برایتان جالب است که بدانید این ضعف در شتابگیری، هیچ ارتباطی با قدرت موتور و توان پیشرانه بایک سابرینا ندارد و تماما به تنظیمات ایسیو مربوط می شود.

با اعمال تغییرات در جداول مختلف ایسیو، می توان شتاب گیری خودرو را به طرز چشمگیری بهبود بخشید که این موضوع، ارتباط بسیار زیادی با آگاهی و شناخت ریمپ کار خودرو از نوع پیشرانه و ایسیوی آن دارد. به همین خاطر، از هر ریمپ کار و تیونری نمی توانید انتظار داشته باشید که شتاب بایک سابرینای شما را بالا ببرد (البته بدون ایجاد خسارت و آسیب در موتور).

کندی و تاخیر در پدال گاز

وجود پدال گاز برقی در این خودرو باعث شده که در واکنش پدال گاز آن تاخیر و کندی زیادی دیده شود. در واقع تنظیمات ایسیو باعث شده تا به خصوص در دور موتور پایین، پدال گاز تاخیر داشته باشد. با ریمپ ایسیو می توان این رابطه را خطی کرد تا سرعت ریسپانس پدال گاز بالا برود. بعد از ریمپ، عملکرد خودرو در شروع حرکت، بدون هر گونه مکث، کندی و یا اصطلاحا کپ حرکتی خواهد بود.

و مشکلات دیگری همچون:

  • ضعف در شتاب و گشتاور موتور
  • ضعف در واکنش های گیربکس اتوماتیک و کندی در رفتار آن
  • بالا بودن میزان مصرف بنزین در خودرو
  • ناهماهنگی زیاد موتور و تنظیمات ایسو با نوع بنزین موجود در ایران و حساسیت زیادی پیشرانه به آن
  • و…

 

مزایای کلی ریمپ بایک سابرینا در “کلینیک کریمی تیونینگ کرج”

کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

افزایش توان و گشتاور موتور به میزان 10 الی 15 درصد

کاهش شتاب صفر تا صد و بهبود چشمگیر شتابگیری خودرو

رفع کامل تاخیر در پدال گاز و مکث حرکتی خودرو در شروع حرکت و دورهای پایین

حل مشکل مکث بین تعویض دنده

رفع ناک موتور و صدای ناک و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران

رفع افت توان موتور در حالت کولر روشن

حذف خطای کاتالیست

اصلاح دمای آب و داغ کردن موتور

آپدیت برنامه گیربکس و ایجاد بهترین حالت در معکوس کشیدن ها

ریمپ تخصصی بایک سابرینا و تمام خودروهای موجود در بازار ایران، با پیشرفته ترین دستگاه های ریمپ و توسط پرسنل مجرب و متخصص در این زمینه، در کلینیک کریمی تیونینگ کرج با ارائه “ضمانت نامه 2 ساله” و بدون باز کردن ایسیو انجام می شود.

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز:

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *