ریمپ برلیانس C3 کراس

تولید خودروی برلیانس C3 یا برلیانس کراس، به دلیل استقبال مردم از خودروهای شاسی بلند و کراس می باشد. استقبال و علاقه مردم، به شدت به سمت خودروهای شاسی بلند و کراس اور گرایش دارد و همین موضوع باعث شده تا خودروسازی ها، ساخت خودروهای کراس مانند برلیانس C3 کراس را به صورت ویژه در تولیدات خود قرار دهند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا مزایای ریمپ ایسیو در خودروی برلیانس C3 کراس با موتور 1.5 و 1.65 لیتری را به شما بگوییم:

 

معرفی خودرو برلیانس C3 کراس

نمای عقبی برلیانس کراس

خودروی هاچ بک برلیانس کراس C3 در واقع همان خودرو برلیانس H320 است که فیس لیفت شده و با بلندتر شدن چند سانتی متری ارتفاع خودرو، به یک خودروی کراس تبدیل شده است. البته این خودرو در ظاهر و جزئیات کلی طراحی بدنه ای نیز تغییراتی داشته و در خصوص پیشرانه نیز دگرگونی هایی به خود دیده است.

در طراحی برلیانس کراس C3 از مدل خودروی BMW سری 1، الهام گرفته شده است و قطعا با دیدن هر دو خودرو در کنار هم، متوجه شباهات های آنها خواهید شد. اما در قسمت پیشرانه، در ابتدای سال 1396، شاهد موتور با ظرفیت 1500 سی سی روی برلیانس کراس بودیم و کمی بعد، با افزایش حجم آن تا 1650 سی سی، قدرت بیشتری در پیشرانه خودرو ایجاد شد.

امکانات رفاهی و آپشن های برلیانس C3 در حدی است که از رقبای خود مانند ساندرو استپ وی قوی تر و بهتر است. اما متاسفانه در ساخت قطعات و اجزای مختلف در بخش کابین خودرو، ضعف ها و بی کیفیت هایی وجود دارد.

مشخصات فنی و موتوری برلیانس کراس C3

حجم موتور: 1498 سی سی و 1654 سی سی

توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) برای موتور 1.5 لیتری: 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) برای موتور 1.5 لیتری: 138 نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه

توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) برای موتور 1.65 لیتری: 114 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه

گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) برای موتور 1.65 لیتری: 154 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا خودروی برلیانس C3 کراس نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

موتور برلیانس کراس

ناک موتور و احتراق ناقص بنزین

مشکلی که خودروی برلیانس کراس با بنزین ایران دارد، پایین بودن کیفیت و اکتان موجود در آن است.که به هیچ عنوان با استاندارد آلایندگی یورو 5 این خودرو سازگار نیست. این عدم سازگاری باعث به وجود آمدن پدیده ناک موتور و احتراق ناقص بنزین می شود. احتراق ناقص علاوه بر اینکه عمر موتور را کاهش می دهد و اجزای اصلی مثل پیستون ها را فرسوده می کند، مصرف بنزین را نیز افزایش می دهد.

با ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ کرج، می توان جداول کالیبراسیون خودرو را با بنزین اکتان پایین موجود در جایگاه های سوخت ایران هماهنگ کرد و مشکل و صدای ناک را به صورت دائمی برطرف نمود.

 

کمبود توان موتور و شتاب آن

یکی دیگر از مزایای ریمپ ایسیو برای برلیانس کراس C3 ، افزایش توان و شتاب موتور است تا بهینه ترین حالت استفاده از سوخت در موتور ایجاد شود. با تغییر در جداول ایسیو، می توان تنظیمات آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد تا علاوه بر کاهش مصرف سوخت، بهترین و پربازده ترین حالت احتراق سوخت در موتور ایجاد شود و محدودیت های موجود در آن رفع گردد. در این صورت توان موتور و میزان شتاب گیری آن به صورت چشمگیری بالا خواهد رفت.

 

مزایای کلی ریمپ برلیانس C3 کراس در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین برلیانس C3

کاهش مصرف سوخت خودرو

افزایش توان موتور تا 10 درصد

افزایش گشتاور موتور تا 15 رصد

بهبود سرعت خودرو

کاهش شتاب صفر تا صد و بهبود شتابگیری خودرو

رفع ناک موتور و صدای ناک

آپدیت گیربکس اتوماتیک و اصلاح رفتار گیربکس و بهبود وضعیت کلی عملکردی آن

رفع تاخیر در پدال گاز خودرو و مکث در شروع حرکت

اصلاح دمای فن موتور و کاهش آن برای شروع به کار زودتر در حالت کند، تند و خاموش

 

 ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ 

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *