ریمپ ایسیو جیلی امگرند X7 در کریمی تیونینگ کرج

محصولات خودروسازی جیلی، یکی از بهترین و باکیفیت ترین خودروهای چینی محسوب می شوند که خودروی جیلی امگرند X7 یکی از آنهاست. با توجه به عرضه روزافزون خودروهای چینی در کشور ما، مدل های مختلفی از خودروهای شاسی، نیمه شاسی و سدان را در این سال ها شاهد بودیم که خوب است بدانید که همه آنها نیاز به ریمپ ایسیو دارند تا با شرایط موجود در کشور ما هماهنگی پیدا کنند و بتوانند بهترین بازدهی و راندمان را به نمایش بگذارند.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات کامل ریمپ ایسیو در خودروی جیلی X7 اتوماتیک بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودروی جیلی امگرند X7

نمای جانبی جیلی ایکس 7

جیلی X7 یکی از باکیفیت ترین خودروهای چینی عرضه شده در ایران است که امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد و طراحی بدنه و داخل کابین، بسیار راضی کننده و قابل قبول است. طراحی این خودرو که در دسته شاسی بلندهای کوچک قرار دارد، شبیه به تویوتا راو 4 است. این خودرو نیز مانند تمام خودروهای برند جیلی (همچون امگرند 7 – EC7) دارای کیفیت مطلوب و ایمنی بسیار خوبی است. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی همچون عرضه نامناسب و محدود، قیمت گذاری غیر منصفانه و نبود خدمات پس از فروش به مشتریان، خیلی زود از بازار رقابتی حذف شد.

مشخصات فنی و موتوری جیلی X7

حجم موتور: 2378 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 162 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 220 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: 6 سرعته اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی جیلی امگرند X7

موتور جیلی امگرند X7

ایسیو DELPHI MT22

انجام عملیات ریمپ و برنامه ریزی مجدد روی این نوع ایسیو نیاز به مهارت و دانش تخصصی دارد که حساسیت کار را بالا می برد و حتما باید در مراکز معتبر و توسط افراد زبده انجام شود تا آسیبی به ایسیو وارد نشود.

ریمپ برلیانس H320 – تقویت موتور و افزایش شتاب

 

چرا خودروی جیلی امگرند X7 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای عقبی جیلی ایکس 7

عدم هماهنگی جیلی امگرند X7 با بنزین ایران و مشکل ناک موتور

خودروهای امروزی بر اساس بنزین اکتان بالا و باکیفیت کالیبره می شوند و به همین دلیل در صورت استفاده از بنزین بی کیفیتی مانند آنچه که در جایگاه های سوخت ایران وجود دارد، دچار مشکل احتراق ناقص یا همان ناک بودن موتور و ایجاد صدای ناک (شبیه به صدای به هم خوردن قاشق و چنگال که از موتور به گوش می رسد) می شوند که ادامه این وضعیت باعث کاهش عمر شدید موتور و خرابی قطعات متعدد آن می شود.

راه حل این موضوع، استفاده از بنزین سوپر است که خب هم گران است و هم در همه نقاط در دسترس نیست. اما ریمپ ایسیو و تنظیم مجدد موتور بر اساس استفاده از بنزین کیفیت پایین، هم معقول تر است و هم برای همیشه، خودرو را از شر مشکل احتراق ناقص خلاص می کند.

ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

مصرف بالای بنزین

یکی دیگر از مشکلاتی که خودروی جیلی امگرند ایکس 7 با آن درگیر است، مصرف بالای بنزین است که باعث می شود هزینه های جاری خودرو زیاد باشد. با ریمپ ایسیو می توان تنظیمات آن به گونه ای تغییر داد که مصرف سوخت بهینه شود.

و مشکلات دیگری نظیر: کمبود شتاب و توان موتور، ضعف در عملکرد گیربکس اتومات، تاخیر شدید پدال گاز و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو خودروی جیلی امگرند ایکس 7 در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین جیلی امگرند X7

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

افزایش توان موتور به میزان حدودا 10 اسب بخار 

 افزایش گشتاور به میزان حدودا 15 نیوتن متر

بهبود عملکرد گیربکس و رفع کندی آن

حل مشکل ناک و صدای ناک موتور – هماهنگ کردن موتور با بنزین موجود در ایران

برطرف کردن تاخیر پدال گاز

افزایش شتاب و بهبود کشش جیلی امگرند X7 مخصوصا در سربالایی ها

کاهش شتاب صفر تا صد

رفع خطای کاتالیست و خطاهای کاذب دیگر

 

کریمی تیونینگ – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *