ریمپ بسترن B30 به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ کرج

بسترن B30 ، از خودروهای سدان وارداتی در کشور است که رقبایی همچون دنا پلاس و برلیانس H330 دارد. خودرویی با طراحی مدرن و جذاب که به دلیل سطح کیفیتی مناسب و امکانات رفاهی قابل قبول، توانسته موفقیت خوبی در بازار ایران کسب نماید.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا جزئیات و مزایای ریمپ بسترن B30 را به شما بگوییم:

 

معرفی خودرو بسترن Besturn B30

نمای پشتی و چراغ عقب بسترن B30

خودروی بسترن B30 از محصولات شرکت فاو می باشد که یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده خودرو در چین است. این خودرو در ابتدا در سال 2010 معرفی و عرضه شد که استقبال چندان مناسبی از آن اتفاق نیفتاد. اما در سال 2015 و با عرضه نسخه جدید و فیس لیفت شده آن، توجهات به خودرویی زیبا و باکیفیت جلب شد. بسترن B30 از سال 1396 توسط گروه بهمن موتور وارد بازار ایران شد.

این خودرو با سطح کیفیت و امکانات رفاهی مناسب و همچنین ایمنی 5 ستاره C-NCAP، توانسته رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید. ضمن اینکه باید اشاره کنیم یکی از نقاط قوت خودروی بسترن بی 30، استفاده از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) با کد F21 تولید کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن می باشد که گفتنی است این کمپانی دارای رتبه اول ساخت برترین گیربکس ها در جهان را داراست.

مشخصات فنی و موتوری بسترن B30

حجم موتور: 1598 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 107 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 155 نیوتن متر در 3600 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی بسترن b30

موتور بسترن B30

ایسیو BOSCH ME17

لازم به ذکر است که ایسیو بسترن B30 از نوع ME17 دارای پسورد است و تنها با پروگرمرهای دقیق و مخصوص، قابل ریمپ و برنامه ریزی مجدد می باشد. میکروی این ایسیو، الگوریتم چک سام بسیار پیچیده ای دارد که فقط با وینولس اورجینال قابل محاسبه است.

کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ، تنها مرکز ریمپ ایسیو در شهر کرج و استان البرز است که قابلیت برنامه ریزی و ریمپ این خودرو و این مدل ایسیو را به صورت انحصاری در اختیار دارد. متاسفانه باید بگوییم که اقدام به ریمپ ایسو در مراکز متفرقه و غیر متخصص باعث ایجاد آسیب و خسارت در خودرو می شود. بنابراین انتخاب درست مرکز ریمپ و تیونینگ خودرو دارای اهمیت زیادی است و ریمپ ایسیو را باید تنها در مراکز مجهز انجام دهید.

 

چرا خودروی بسترن B30، نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای داخل کابین بسترن بی 30

کمبود توان و گشتاور موتور

این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است، یعنی از استانداردهای بالا در جهت کنترل آلایندگی موتور و رعایت قوانین و مقررات استانداردهای زیست محیطی بهره می برد. بنابراین به دلیل پاره ای از تنظیمات ایسیو برای کاهش این آلایندگی، دارای محدودیت هایی در توان و گشتاور موتور شده است که بسیار هم چشمگیر می باشد. با ریمپ ایسیو، می توان بدون ایجاد آلایندگی در موتور، محدودیت های ایسیو را برطرف نمود و خودرویی با توان و گشتاور بالاتر ایجاد کرد.

تاخیر پدال گاز

تاخیر پدال گاز هم یکی دیگر از مشکلات بسترن B30 است که بسیار کلافه کننده می باشد و خودرو را با کندی و کمبود شتاب مواجه کرده است. این تاخیر پدال گاز ناشی از وجود دریچه گاز برقی در خودرو است که تحت کنترل ایسیو و تنظیمات آن، باز و بسته می شود. بنابراین در زمان شتاب گیری و شروع حرکت، با فشار دادن بیشتر پدال گاز، شاهد افزایش سرعت و شتاب نیستیم، زیرا میزان باز شدن دریچه گاز را ایسیو تعیین می کند نه راننده!

با ریمپ ایسو، می توان رابطه پدال گاز و دریچه گاز را خطی کرد و کندی و تاخیر آن را به طور کامل برطرف نمود.

و مشکلات دیگری مانند: بالا بودن نرخ مصرف بنزین در خودرو، ناک موتور به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت موجود در جایگاه های سوخت ایران و… .

ریمپ ام وی ام ایکس 22 MVM X – ریمپ ایسیو برای تقویت موتور تیگو 2

 

مزایای کلی ریمپ بسترن B30 در کریمی تیونینگ (ریمپ انحصاری بسترن B30 توسط کریمی تیونینگ در استان البرز)

کاهش مصرف بنزین

افزایش توان موتور تا 10 درصد

افزایش گشتاور موتور تا 15 درصد

بهبود شتاب خودرو و بهبود شتاب صفر تا صد

رفع تاخیر دریچه گاز و رفع کپ اولیه حرکتی

بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

رفع خطای کاتالیست

بهبود در تعویض دنده ها و نرم شدن تعویض دنده و سریع شدن معکوس ها

اصلاح دمای آب و کاهش دمای شروع به کارکرد فن موتور

افزایش قدرت موتور در وضعیت کولر روشن

رفع محدودیت سرعت و بیشینه کردن سرعت

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *