ریمپ ایسیو برلیانس h 330 در کریمی تیونینگ

برلیانس یکی از انواع خودروهای وارداتی چینی است که مدل های مختلف آن، فروش نسبتا خوبی در ایران داشته است. خودروی برلیانس H330 یکی از خودروهای سواری این برند است که توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ و عرضه می گردد. تمامی خودروهای وارداتی به دلیل نوع کالیبراسیون ایسیو و عدم هماهنگی با شرایط موجود در ایران، نیاز به ریمپ ایسیو دارند که خودروی برلیانس اچ 330 یکی از همان هاست.

با ما در کلینیک کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات مزایای ریمپ ایسیو در خودرو برلیانس H330 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودروی برلیانس (دنده ای) H330 AT , H330 MT (اتومات)

نمای کناری برلیانس H330

برلیانس H 330 از سال 1393 وارد کشور شده است و ابتدا با موتور 1.5 لیتری در دو تیپ دنده ای و اتومات و بعدها با موتوری با حجم 1.65 تولید و عرضه شد. با این نوع موتور نیز برلیانس اچ 330 در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک می باشد. بیشتر شدن حجم موتور، تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت خودرو و افزایش شتاب و کشش خودرو داشته است.

مشخصات برلیانس H330 با موتور 1.5 لیتری

حجم موتور: 1498 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 138 نیوتن متر در 3800 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مشخصات برلیانس H 330 با موتور 1.65 لیتری  – سال 1396 به بعد

حجم موتور: 1654 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 114 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 154 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو برلیانس h 330

ایسیو بوش برلیانس h330

ایسیو BOSCH ME7

ایسیو به کار رفته در تمامی مدل ها و تیپ های برلیانس اچ 330، همین ایسیو ME7 می باشد که دارای 5 کد کالیبراسیون مجزا می باشد. این مسئله در ریمپ ایسیو بسیار بااهمیت است و نادیده گرفتن آن باعث خرابی و از کار افتادن کامل ایسیو می گردد.

 

مشکلات و ایرادات برلیانس h 330 که باید با ریمپ ایسیو برطرف شود – کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ

موتور برلیانس اچ 330

تاخیر پدال گاز و کمبود شتاب اولیه

در خودروهای امروزی از دریچه گاز برقی استفاده می شود تا میزان آلایندگی خودرو کمتر شود. دریچه گاز برقی در دور موتور پایین، اجازه باز شدن کامل ندارد و تحت کنترل ایسیو، فقط به میزان اندکی در حدود ¼ از میزان فشرده شدن پدال گاز، عکس العمل نشان می دهد. یعنی اگر پدال گاز 40 درصد فشرده شود، خودرو به اندازه 10 درصد گاز می خورد و شتاب می گیرد.

این موضوع که بسیار کلافه کننده است، به طور کامل با ریمپ ایسیو و ایجاد تغییرات در جداول آن برطرف می شود. بدون اینکه میزان آلایندگی خودرو تغییر کند و مشکلی از لحاظ معاینه فنی و… پیش بیاید.

 

ناک موتور و شنیده شدن صدای ناک

یکی از مشکلاتی که خودروهای وارداتی در کشور ما دارند (و البته خودروهای داخلی، چرا که آنها هم ملزم به رعایت استانداردهای آلایندگی هستند)، مسئله نوع کالیبراسیون ایسیو است که بر اساس بنزین اکتان بالا (بنزین باکیفیت یورو 5) می باشد. ناک موتور و صدای ناک آن، ناشی از احتراق ناقص و پیش رس سوخت در موتور است که به شدت برای موتور و اجزای مختلف آن مضر است.

با استفاده از بنزین سوپر، این صدا قطع می شود اما بنزین سوپر نه به صرفه است و نه در تمامی جایگاه های سوخت کشور موجود می باشد. تنها راه حل قطعی و معقول این مشکل، ریمپ ایسیو و هماهنگ کردن آن با نوع بنزین موجود در ایران است.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو برلیانس H330  در کریمی تیونینگ – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

نمای داخل کابین برلیانس H330

1. کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

2. افزایش توان و قدرت موتور

3. افزایش گشتاور خودرو و کشش آن مخصوصا در سربالایی ها

4. حل مشکل چوب شدن ترمز

5. بهبود در عملکرد گیربکس و رفع مشکل تاخیر در رفتار آن

6. حل مشکل ضعف در شتاب خودرو و کپ اولیه حرکت

7. رفع تاخیر پدال گاز

8. حل مشکل ناک موتور

9. افزایش سرعت بیشینه خودرو

10. رفع خطای فرسودگی کاتالیزور

11. اصلاح دمای فن موتور و هماهنگ کردن شروع به کارکرد آن با آب و هوای ایران

 

کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *