ریمپ لاماری ایما

بسیاری از ناهماهنگی های موجود در برنامه ریزی ایسیو، باعث می شود انجام ریمپ در خودروهای وارداتی کاملا ضروری باشد و ریمپ لاماری ایما نیز به همین دلیل مورد توجه قرار دارد. مشکلات ناشی از برنامه ریزی اشتباه در مپ ایسیو که باعث کندی، ضعف و کمبود قوای محرکه در این خودرو شده است، با ریمپ ایسیو به طور دائمی برطرف می شود.

با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز– همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ لاماری ایما بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو لاماری ایما

نمای عقبی لاماری ایما

لاماری ایما نام اولین شاسی بلند خودروسازی آرین موتور در شهر خمین است که در اصل متعلق به خودروسازی چینی دانگ فنگ می باشد. آرین موتور، خودروهای مونتاژی خود را با برند لاماری عرضه می کند و ایما نام این شاسی بلند خوش چهره است که خیلی زود به دلیل همین ظاهر جذاب، توانست به یکی از محبوب ترین کراس اورهای چینی در کشور تبدیل شود.

لاماری ایما، در واقع همان خودروی فورتینگ T5 ایوو (Forthing T5 EVO) دانگ فنگ است. این خودرو در نسخه اولیه خود که تحت عنوان لو آپشن شناخته می شود، ضعف آپشن و امکانات رفاهی زیادی داشت که به پاشنه آشیل آن تبدیل شد و آرین موتور، خیلی زود با نسخه جدید لاماری ایما X، این ضعف را پوشش داد. لاماری ایما X، به نوعی یک فیس لیفت زود هنگام از این خودرو است. هر چند که از لحاظ ظاهری و قوای محرکه تفاوتی با هم ندارند اما لاماری ایما، یک نسخه فول آپشن است.

اولین نمونه هیبریدی این خودرو تحت عنوان لاماری ایما HEV نیز به زودی از خودروسازی آرین موتور رونمایی خواهد شد.

مشخصات فنی و موتوری لاماری ایما

حجم موتور: 1498 سی سی بنزینی دارای توربو شارژ

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 285 نیوتن متر در 1500 تا 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک دو کلاچه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ لاماری ایما ضروری است؟ چرا لاماری ایما به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور لاماری ایما لو آپشن

شتاب کم و به دور از حد انتظار!

شتاب این خودرو در یک مقایسه کلی با خودروهای هم رده اش، مناسب به نظر می رسد اما اگر دقیق تر شویم و آن را با توان خروجی پیشرانه اش بسنجیم، باید بگوییم که گویای ضعف و محدودیت جدی در آن است. در واقع این شتاب، مناسب توان پیشرانه نیست و آن طور که ادعا می شود لاماری ایما یک خودروی اسپورت و جوان پسند است، خود را نمایش نمی دهد. این کمبود شتاب ناشی از تنظیمات نامناسب در ایسیو است که با ریمپ لاماری ایما به طور کامل رفع می شود.

با ریمپ لاماری ایما، شتاب و سرعت گیری خودرو در دور موتورهای مختلف، بهینه سازی می شود و هرگونه کندی و مکث در آن از بین می رود. بنابراین بعد از ریمپ، شاهد عملکرد بسیار بهتری در خودرو خواهید بود.

ناهماهنگی موتور با بنزین ایرانی

یکی دیگر از مشکلات جدی در خودروی لاماری ایما، ناهماهنگی پیشرانه آن با بنزین ایرانی است. از آنجا که این خودرو از سیستم توربو شارژ نیز بهره می برد، این ناهماهنگی می تواند خیلی بیشتر روی کیفیت عملکرد موتور تاثیر بگذارد. ریمپ لاماری ایما نیز مانند ریمپ انواع خودرو توربو شارژ، اقدامی ضروری برای هماهنگ سازی موتور با بنزین مصرفی در ایران است.

این ناهماهنگی از تنظیمات ایسیو نشأت می گیرد که با بنزین یورو 5 کالیبره شده است و در صورت استفاده از بنزین یورو 2 و 3، (همین بنزینی که در جایگاه های سوخت ایران در دسترس است) خیلی زود دچار مشکلاتی همچون ناک موتور و صدای ناک خواهد شد.

و مشکلات دیگری همچون: ناهماهنگی در عملکرد گیربکس اتومات، بالا بودن دمای فن موتور، لگ توربو، تاخیر در پدال گاز و… .

ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

مزایای کلی ریمپ لاماری ایما در کریمی تیونینگ کرج

  1. کاهش مصرف سوخت خودرو
  2. افزایش توان موتور تا 5 الی 10 درصد
  3. افزایش گشتاور موتور
  4. بهبود کشش خودرو در مسیرهای ناهموار
  5. کاهش و اصلاح دمای فن موتور
  6. رفع کامل تاخیر پدال گاز و برطرف کردن مشکل کپ اولیه حرکتی خودرو
  7. بهبود کلی شتاب گیری خودرو
  8. حل مشکل ناک موتور و هماهنگ کردن ایسیو و پیشرانه با بنزین موجود در ایران
  9. حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  10. بیشینه کردن سرعت
  11. حذف لگ توربو (لگ توربو یعنی تاخیر در به مدار آمدن سیستم توربو شارژ)
  12. حل مشکلات رفتاری گیربکس اتومات دو کلاچه

کریمی تیونینگ؛ بهترین مرکز ریمپ انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کرج با تضمین کیفیت و بهترین تعرفه

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان از کیفیت بالای فرایند ریمپ ایسیو در خودروی شما.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *