ریمپ ایسیو دانگ فنگ H30 کراس

خودروی دانگ فنگ H30 کراس ، محصول خودروسازی چینی دانگ فنگ است که فروش بسیار خوبی در کنار دیگر محصولات چینی در ایران داشته است. خودروی هاچبکی که در ابتدای معرفی و پیش فروش آن به دلیل نوع تبلیغات، به عنوان خودروی شاسی بلند اشتباه گرفته شد!

دانگ فنگ اچ سی کراس از آن خودروهایی است که به طور جدی و غیر قابل چشم پوشی به ریمپ ایسیو نیاز دارد. با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز – همراه باشید تا دلیل نیاز اچ سی کراس به ریمپ ایسیو و مزایا و جزئیات آن را برایتان شرح دهیم:

 

معرفی دانگ فنگ H30 کراس

نمای پشتی دانگ فنگ اچ سی کراس

اچ سی کراس یک خودرو در کلاس بدنه ای هاچبک است که طراحی آن کمی آمیخته با نوع طراحی خودروهای کراس اور می باشد. دانگ فنگ اچ سی کراس را نمی توان یک خودروی جدید و مدرن در نظر گرفت، اما امکانات و کیفیت آن از دیگر محصولاتی که ایران خودرو ارائه می دهد، بهتر است. با این حال، نقاط ضعف زیادی در آن دیده می شود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و موتوری خودروی دانگ فنگ H30 کراس

حجم موتور: 1587 سی سی

نوع موتور: TU5

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 4

استفاده از موتور قدرتمند TU5 و هماهنگی خوب آن با گیربکس به کار رفته در دانگ فنگ H30 کراس، یکی از نقاط قوت این خودرو است.

ریمپ زانتیا 2000 و 1800 – افزایش توان و شتاب و کاهش مصرف سوخت

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی دانگ فنگ H30 کراس

موتور اچ سی کراس

ایسیو BOSCH ME7.4.4

ایسیو BOSCH ME7.8.8

 

ضرورت ریمپ ایسیو دانگ فنگ H30 کراس

نمای داخل کابین دانگ فنگ H30 کراس

ناک موتور

مشکل ناک بودن موتور خودروها از آن مشکلات خطرناکی است که عمر موتور و قطعات آن را به شدت تهدید می کند. زیرا باعث می شود بنزین در محفظه سوخت به طور کامل نسوزد و اصطلاحا احتراق پیش رس داشته باشد. احتراق ناقص بنزین در موتور باعث وارد شدن فشار بیش از حد به آن می شود .زیرا موتور باید با قدرت بیشتری انرژی و قوای محرکه تولید کند که خیلی زود موتور از پا در می آید. ضمن اینکه مصرف سوخت نیز به شدت افزایش می یابد.

تمام این مشکلات به دلیل کالیبراسیون ایسیو با استاندرادهای آلایندگی یورو 4 است و در صورت استفاده از بنزین بی کیفیت و اکتان پایین، موتور را دچار ناک می کند. راه حل این موضوع، استفاده از بنزین اکتان بالا (بنزین سوپر) است که راه حل پرهزینه ای می باشد. اما ریمپ می تواند با تغییر جداول و تنظیمات ایسیو، موتور را با بنزین مصرفی در ایران هماهنگ سازی و مشکل ناک را به طور دائمی حل کنید. از طرفی مصرف سوخت خودرو نیز کاهش می یابد.

کندی و ضعف در گیربکس

یکی دیگر از مشکلاتی که دانگ فنگ اچ سی کراس با آن سر و کار دارد، ضعف و کندی در رفتار گیربکس است. مخصوصا در سراشیبی ها و موقع شتاب گیری، رفتار گیربکس بسیار کند و غیر هماهنگ با فشردن پدال گاز می باشد. ریمپ ایسیو و آپدیت گیربکس، به راحتی مکث ها و ضعف در شتاب اچ سی کراس و گیربکس را حل می کند.

ریمپ تیبا 2 – افزایش شتاب و کاهش مصرف

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو دانگ فنگ H30 کراس در کریمی تیونینگ

مشخصات H30 کراس

کاهش مصرف سوخت

افزایش توان و گشتاور موتور

بهبود بسیار چشمگیر شتاب خودرو

رفع کندی و ضعف در عملکرد گیربکس و آپدیت برنامه گیربکس

حل مشکل تاخیر در پدال گاز و کپ اولیه خودرو

هماهنگ کردن موتور با بنزین ایران و حل مشکل ناک

اصلاح و کاهش دمای شروع به کار فن موتور (دمای موتور در خودروی H30 کراس بسیار بالاست که نیاز دارد فن موتور زودتر و در دماهای پایین شروع به خنک کردن آن نماید).

حذف خطای کاتالیست

برداشتن محدودیت سرعت

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج با دو سال ضمانت ریمپ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *