ریمپ ایسیو جک S3 در کریمی تیونینگ کرج

یکی از خودروهای پرطرفدار این روزها، خوروی جک S3 از برند خودروسازی چینی JAC است. این خودرو یک کراس اور شهری است که رقبایی همچون ساندرو و چری X22 را در مقابل خود دارد. ریمپ ایسیو در این خودرو به بهبود کیفیت و تقویت موتور و افزایش قدرت آن کمک بسیار زیادی می کند و پیشنهاد می کنیم اگر خودروی جک S3 دارید، حتما در فکر انجام ریمپ ایسیو باشید.

پس با ما در کلینیک کریمی تیونینگبهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ ایسیو در جکS3 بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو جک اس 3  – JAC S3

جک اس 3 سانروف

این خودرو از اواخر سال 1396 و توسط کرمان موتور وارد بازار ایران شده است. ایرادات زیادی به طراحی بدنه جک اس 3 وارد است و همچنین سواری خشک و نه چندان راحت آن. اما باید بگوییم که بیشتر ایرادات این خودرو، فنی و نرم افزاری هستند که جای خوشنودی دارد و می توان با ریمپ ایسیو تا حد زیادی این ایرادات را کاهش داد.

مشخصات فنی جک S3

حجم موتور: 1590 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 107 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 155 نیوتن متر از 3500 تا 4500 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی جک S3

موتور جک S3

ایسیو Delphi MT 22 . 3

انجام ریمپ ایسیو روی خودروهایی که دارای این مدل ایسیو هستند، به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد و استفاده از تجهیزات اورجینال و مدرن را طلب می کند. بنابراین در انتخاب مرکز ایسیو که به آن مراجعه می کنید، دقت کافی داشته باشید.

 

چرا جک اس 3 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

نمای پشتی و چراغ عقب جک S3

کمبود شتاب و کشش در دورهای پایین

یکی از مشکلاتی که در جک اس 3 دیده می شود، کمبود شتاب و کشش در این خودرو است. البته جک S3 در سرعت های بالا مشکلی از این بایت ندارد اما شتاب خودرو در دور موتور پایین، کم و کلافه کننده است که با ریمپ ایسیو به سادگی این مشکل حل می شود.

تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکت

وجود دریچه گاز برقی در این خودرو باعث شده تا پدال گاز در شروع حرکت تاخیر داشته باشد. این تاخیر در جک S3 بسیار زیاد و محسوس است. تاخیر پدال گاز یعنی اینکه با فشردن پدال گاز برای سرعت گرفتن خودرو، اتفاق چندانی در افزایش قدرت و سرعت خودرو اتفاق نمی افتد. چون دریچه گاز برقی اجازه باز شدن کامل را ندارد و این اجازه را ایسیو به دریچه گاز نمی دهد.

با ریمپ ایسیو، می توان تنظیمات آن را تغییر داد و تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکتی را برطرف کرد.

و همچنین مشکلاتی مثل ناک موتور، کندی و ضعف در عملکرد گیربکس و…

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو جک S3 در کلینیک کریمی تیونینگ – مرجع تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

نمای داخل کابین جک اس 3

کاهش مصرف سوخت در جک اس 3

افزایش قدرت موتور تا 15 درصد

افزایش گشتاور موتور تا 12 نیوتن متر

رفع تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکت

افزایش شتاب خودرو

حذف ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران

کاهش و اصلاح دمای فن موتور

حذف سنسور اکسیژن دوم

بیشینه کردن سرعت

افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها

کاهش تاثیر کولر در افت توان

آپدیت برنامه گیربکس و ایجاد هماهنگی حداکثری بین ایسیو و گیربکس

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *