هزینه ریمپ کردن خودرو

هزینه ریمپ کردن خودرو در شهرها و مراکز ریمپ مختلف، متغیر است و می تواند اختلاف قیمتی زیادی داشته باشد. با این وجود، یک قیمت رقابتی در این حرفه وجود دارد که در واقع، کاملا به سود مالکین محترم خودروها می باشد. به همین خاطر، نیاز دارید که قیمت تعرفه ای و هزینه ریمپ کردن خودرو در مراکز تخصصی را بدانید تا به بهانه خدمات ریمپ تخصصی و یک سری مسائل دیگر، هزینه بیشتری را از شما درخواست نکنند.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

اطلاع از هزینه ریمپ کردن خودرو  در 1402 در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”

کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه برق خودرو، تیونینگ و ریمپ ایسیو در انواع خودروهای خارجی و داخلی، یکی از معدود مراکز ریمپ تخصصی در کشور و بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ در شهر کرج و استان البرز می باشد.

این مرکز، ارائه خدمات کامل ریمپ را با بهترین تعرفه و به صورت تضمینی انجام می دهد که برای اطلاع از قیمت ها بر اساس مدل خودرو، پیشنهاد می کنیم روی لینک های زیر کلیک کنید و با کارشناسان کریمی تیونینگ در تماس باشید.

شماره تماس مستقیم:

09123620024

09353565666

 

محاسبه هزینه ریمپ کردن خودرو

هزینه ریمپ کردن خودرو، معمولا به دو صورت محاسبه می شود:

  • ریمپ پارامتری
  • فول ریمپ

منظور از ریمپ پارامتری، ایجاد تغییرات جزئی در تنظیمات ایسیو است. مانند تنظیم دمای آب، حذف لرزش موتور، کاهش مصرف سوخت و… . در واقع، هر یک از پارامترهای مورد نظر مالکین خودرو به صورت تکی انجام می شود. مراکز ریمپ هم برای آن، هزینه ای کمتر در نظر می گیرند.

اما فول ریمپ، شامل تمامی خدمات ریمپ ایسیو و اعمال تمام تغییرات به منظور بهینه سازی کامل موتور و اصلاح تمام ایرادات در آن است. فول ریمپ، پارامترهای مختلفی را شامل می شود. هزینه فول ریمپ، از ریمپ پارامتری خیلی بیشتر است. اما با یک حساب سرانگشتی، متوجه خواهید شد که انجام فول ریمپ به صرفه تر از ریمپ پارامتری می باشد. ضمن اینکه سطح بهینه سازی موتور نیز در آن کاملا متفاوت است.

ریمپ پارامتری به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

ممکن است خودرو بعد از ریمپ کامل، تغییراتی را تجربه کند. مثلا مالک خودرو آن را در شهر تهران ریمپ کرده باشد و بعد از مدتی قصد تغییر مکان به شهر دیگر با شرایط آب و هوایی متفاوتی را داشته باشد. در آن صورت لازم است با ریمپ تک پارامتری، شرایط خودرو را با شرایط شهر مورد نظر و دمای هوای آن هماهنگ نمود.

ضمن اینکه بسیاری از مالکان خودرو بعد از فول ریمپ، تغییرات مجدد و بیشتری را درخواست می کنند که در آن صورت هم، انجام ریمپ پارامتری بهتر خواهد بود.

 

هزینه ریمپ کردن خودرو چقدر است؟

همان طور که می دانید، ریمپ خودرو یک کار تخصصی است که باید در یک مرکز معتبر و تخصصی و زیر نظر یک ریمپ کار باتجربه و حرفه ای هم انجام شود. ریمپ، علاوه بر تجربه، دانش فنی و مهارت بالا، به دستگاه ها و نرم افزارهای مدرن و پیشرفته نیز نیاز دارد. در واقع ترکیب تجهیزات و دانش فنی، باعث می شود یک ریمپ اصولی و بدون ریسک انجام شود.

بنابراین ، ریمپ یا یک کار کاملا تخصصی است و یا اینکه غیر تخصصی انجام می شود که می تواند آسیب ها و خطرات زیادی را برای خودرو در پی داشته باشد.

قیمت های تعرفه ای در مراکز تخصصی ریمپ

مراکز تخصصی ریمپ ایسیو که متاسفانه تعداد آنها در سطح کشور زیاد نیست،.برای اینکه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت ریمپ را به تمام اقشار جامعه ارائه دهند، قیمت هایی اقتصادی و کاملا رقابتی را برای فول ریمپ و ریمپ پارامتری در نظر گرفته اند.

بنابراین اگر مراکزی (حتی اگر تخصصی هم باشد) قیمت و هزینه ریمپ کردن خودرو را گران تر و بالاتر از عرف درخواست نماید،.مراجعه به آنها به هیچ عنوان کار درستی نیست. اما مراکزی که قیمت های پایین تر از قیمت بازار را پیشنهاد می دهند، با احتمال نزدیک به 100 درصد، مراکزی غیر معتبر و غیر تخصصی هستند. زیرا همان طور که گفتیم، قیمت های ریمپ تخصصی کاملا رقابتی است و پایین تر از آن، صرفه ای برای مراکز تخصصی ندارد که بخواهند به خدماتشان ادامه بدهند.

بنابراین گول تبلیغات و قیمت های ارزان را نخورید زیرا ممکن است با انجام ریمپ در این مراکز و انجام ریمپ غیر اصولی روی خودرو، خسارت ها و خرابی های پرهزینه و جبران ناپذیری را تجربه کنید.

عوارض ریمپ خودرو چیست ؟ 3 نکته که هیچ کس نمی گوید

 

ضمانت 2 ساله ریمپ خودرو در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزدر کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت و حرفه ای بودن کریمی تیونینگ در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *