ریمپ ایسیو شاهین سایپا

ریمپ خودرو شاهین به یکی از ضروری ترین کارهایی تبدیل شده است که مالکان آن، باید حتما در اسرع وقت به آن اقدام کنند تا ضعف های این خودروی جدید الورد ایرانی را به حداقل برسانند و به کمک ریمپ ایسیو، کیفیت بهتری را در آن رقم بزنند.

با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مشکلات فنی و نرم افزاری خودروی سایپا شاهین و همچنین مزایای ریمپ خودرو شاهین بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودروی شاهین سایپا

نمای داخل کابین شاهین سایپا

معرفی و رونمایی از خودروی شاهین در سال 1397 و اولین پیش فروش آن در سال 1399 اتفاق افتاد. این خودرو که موتور آن قرار بود موتور 1600 سی سی برلیانس باشد، با تحریم ها و خروج برند برلیانس از همکاری با سایپا، تبدیل به خودرویی با موتور توربو شارژ تیبا و ساینا شد. شاهین، فعلا در دو تیپ فول آپشن –G – و کم آپشن – S – تولید شده است. هر دو تیپ شاهین دنده ای هستند.

مشخصات فنی سایپا شاهین

حجم موتور: 1497 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 110 اسب بخار

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 178 نیوتون متر

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو شاهین سایپا

موتور خودروی شاهین

ایسیو kesens

این ایسیو از نوع چینی است و ریمپ آن نیاز به تخصص و مهارت ویژه دارد. اما نکته جالب درباره خودروی شاهین، پایین بودن توان و گشتاور موتور در تست های داینو است که با ارقامی که توسط کارخانه اعلام شده متفاوت و کمتر است. این تفاوت ها به دلیل محدودیت هایی است که در ایسیو ایجاد شده و با ریمپ آن، می توان موتور را تقویت نمود و محدودیت ها را برداشت.

 

چرا ریمپ خودرو شاهین ضروری است؟ چرا شاهین به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

نمای عقبی شاهین سایپا

مصرف سوخت بالا

کالیبراسیون اشتباه موتور برای جلوگیری از بالا رفتن دمای آن، باعث افزایش مصرف بنزین در خودروی شاهین گردیده است. مخصوصا در مسیرهای سربالایی که باعث نارضایتی دارندگان این خودرو است. با ریمپ ایسیو می توان مصرف سوخت را تا یک لیتر کاهش داد.

تاخیر در پدال گاز و کپ اولیه

دلیل این ایراد کلافه کننده در همه خودروهای جدید امروزی، وجود دریچه گاز برقی است. این دریچه برای کاهش آلایندگی خودرو به کار می رود که به شدت در دورهای پایین موتور، باعث ایجاد تاخیر و کندی در خودرو می شود. این تاخیر در رفتار پدال گاز، باعث کپ اولیه و ضعیف بودن شتاب در خودرو می گردد که با ریمپ ایسیو به راحتی می توان آن را برطرف نمود.

و ایرادات دیگری همچون ناک موتور، وجود توربو لگ یا تاخیر توربو در دورهای آغازین و…

 

مزایای کلی ریمپ خودرو شاهین – با بهترین تعرفه در کلینیک کریمی تیونینگ

کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار و افزایش گشتاور آن تا 5 نیوتن متر

رفع تاخیر پدال گاز و کپ اولیه

بهبود چشمگیر شتاب اولیه

کاهش زمان شتاب صفر تا صد خودرو

برطرف کردن مشکل تاخیر یا توربو لگ در دورهای آغازین

اصلاح دمای فن

هماهنگ کردن خودرو با بنزین اکتان پایین. (این خودرو استاندارد یورو 5 دارد که در صورت عدم استفاده از بنزین سوپر، باعث ایجاد صدای ناک در آن می شود).

نکته:

ایراد خاموش شدن ناگهانی خودرو شاهین با ریمپ ایسیو برطرف نمی شود و این ایراد شامل فراخوان ایرادات الکتریکال شده است.

 

پاسخ به یک سوال مهم

آیا ریمپ خودرو شاهین باعث از بین رفتن امتیاز گارانتی در آن می شود؟

از آنجایی که خودروی شاهین تازه در بازار عرضه شده است.و اولین خودرهای تحویلی آن نیز دارای ضمانت گارانتی می باشند، این نگرانی از بابت باطل شدن گارانتی خودرو در صورت ریمپ ایسیوی آن وجود دارد.

اما باید بگوییم که ریمپ ایسیو نه تنها در خودروی شاهین بلکه در هیچ خودروی دیگری قابل تشخیص نیست و تنها یک تغییر نرم افزاری و آن هم بدون باز کردن ایسیو انجام می شود که نمایندگی ها به هیچ عنوان متوجه آن نخواهند شد، مگر اینکه خودتان به آنها این موضوع را اطلاع دهید!

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو خودروهای داخلی و وارداتی در استان البرز و شهر کرج

ریمپ خودروی شاهین در کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *