ریمپ ام وی ام 530

خودروی ام وی ام 530 از اولین خودروهای چینی است که وارد بازار خودروی کشورمان شده است. درباره خودروی ام وی ام 530 باید بگوییم که طراحی و ظاهر خودرو، کاملا با سلیقه ایرانی همخوانی دارد و از لحاظ کیفیتی نیز، با اینکه جزء اولین مدل های وارداتی است، اما تقریبا می توان گفت یکی از بهترین ها می باشد و بازار خرید و فروش مدل های دست دوم آن نیز به همین دلیل، داغ و پر رونق است.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ ایسیو در خودرو ام وی ام 530 برای رفع ایرادات فنی و نرم افزاری آن بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو ام وی ام 530 MVM

نمای پشتی ام وی ام 530

ام وی ام 530 برای اولین بار در سال 1390 توسط مدیران خودرو وارد بازار کشور شد. این خودرو در ابتدا به دلیل نگاه مردم نسبت به محصولات چینی، چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اما رفته رفته با شناخت بیشتر این محصولات، توانست جایگاه خوبی به دست آورد و انصافا هم یکی از خودروهای باکیفیت و مناسب چینی محسوب می شود.

سطح امکانات رفاهی این خودرو، راحتی رانندگی با آن، کیفیت موتور و گیربکس باعث شده حتی بعد از گذشت سال ها از عرضه آن، هنوز هم بازار دست دوم آن داغ باشد. ضمن اینکه ام وی ام 530 از لحاظ ایمنی بدنه نیز دارای استانداردهای بالایی است.

مشخصات فنی و موتوری ام وی ام 530

حجم موتور: 1971 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 182 نیوتون متر در 4300 تا 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دنده دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی MVM 530

 Bosch me 7.9.7 

ریمپ ام وی ام ایکس 33 – مزایای ریمپ MVM X33 و MVM X33S

 

چرا ام وی ام 530، نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

موتور MVM 530

کمبود توان و گشتاور خودرو

به دلیل محدودیت های اعمال شده در تنظیمات ایسیو برای کاهش آلایندگی موتور، ام وی ام 530 دارای ضعف هایی در توان و گشتاور خود می باشد. به همین دلیل می توان با ریمپ ایسیو و تغییر در تنظیمات مربوط به جداول گشتاور و دریچه گاز برقی آن، بهبود کلی در توان و گشتاور آن ایجاد نمود.

 

ناک موتور و صدای ناک

همان طور که می دانید، استانداردهای آلایندگی بالا مانند همان چیزی که در این خودرو مشاهده می کنیم، باعث می شود تا موتور خودرو با بنزین بی کیفیت هماهنگی نداشته باشد و به مرور دچار نقص فنی گردد. استاندارد آلایندگی یورو 5 در MVM 530 باعث شده تا با بنزین بی کیفیت موجود در جایگاه های سوخت ایران، هماهنگی نداشته باشد و پدیده احتراق ناقص و ناک موتور در آن بروز نماید.

احتراق ناقص علاوه بر اینکه باعث افزایش مصرف سوخت می شود، بلکه سلامت اجزای موتوری را نیز به خطر می اندازد و باعث ایجاد خسارت و هزینه های سنگین در آن می شود. با ریمپ ایسیو، به سادگی می توان موتور را با بنزین ایرانی هماهنگ نمود و از ناک زدن موتور، جلوگیری کرد.

ریمپ رانا پلاس – تقویت موتور TU5 یورو 5 رانا پلاس و رانا سقف شیشه ای

 

و ایرادات دیگری مانند: ضعف در شتاب گیری خودرو، بالا بودن نرخ مصرف سوخت، تاخیر در پدال گاز و کندی در حرکت اولیه خودرو و… .

 

مزایای کلی ریمپ ام وی ام 530 در کریمی تیونینگ

1. کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

2. افزایش توان موتور در حدود 5 اسب بخار

3. افزایش گشتاور موتور در حدود 10 درصد

4. بهبود شتاب گیری خودرو و کاهش زمان شتاب صفر تا صد

5. رفع تاخیر پدال گاز و مکث در شروع حرکت

6. بهبود کشش خودرو در مسیرهای ناهموار و سربالایی ها

7. کاهش و اصلاح دمای آب و بهینه سازی شروع به کارکرد فن موتور در حالت های کند، تند و موتور خاموش

8. افزایش کاتاف

9. افزایش سرعت نهایی

10. از بین بردن ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در جایگاه های سوخت ایران

ریمپ آریزو 5 توربو و معمولی در بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *