ریمپ گریت وال وانت وینگل 5

وانت وینگل 5، محصولی از خودروسازی چینی Great Wall است که توسط شرکت دیار خودرو در سال 1393، وارد بازار رقابتی خودروهای پیکاپ شد. با وجود رقبای بسیار قوی همچون نیسان پیکاپ، تویوتا هایلوکس و وانت کاپرا، خودروی وانت وینگل 5 توانست به دلیل طراحی زیبا و امکانات بسیار خوبی که داشت، در بین رقبا جا باز کند. اما این خودرو به ریمپ ایسیو نیاز فوری دارد که در ادامه دلایل آن را به شما خواهیم گفت.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

معرفی خودروی وانت وینگل 5 – گریت وال

فضای داخل کابین وانت وینگل 5

این خودرو از سال 1393 وارد بازار ایران شده است و قبل از آن، وانت وینگل 3 از برند گریت وال در ایران حضور داشت که آن هم توسط دیار خودرو عرضه شده بود، اما میزان رضایت از خودرو وینگل 3 پایین بود و نتوانست موفقیتی در بین خودروهای پیکاپ به دست بیاورد که وانت وینگل 5، توانست این ناکامی را تا حدی جبران کند. وانت وینگل 5 در دو مدل تک کابین و دوکابین تولید می شود و امکان عرضه آن با موتور دیزلی هم وجود دارد.

مشخصات فنی و موتوری وانت وینگل 5

حجم موتور: 2378 سی سی – بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 135 اسب بخار در 5252 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 200 نیوتون متر در 2500 تا 3000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دنده دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع ایسیو نصب بر روی وینگل 5

ایسیو Delphi MT20U2

 

چرا وانت وینگل 5 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

موتور وانت وینگل 5

استانداردهای آلایندگی خودرو و محدودیت در برنامه موتور

الزام خودروساز به پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو 4، باعث شده که محدودیت های فراوانی روی تنظیمات ایسیو اعمال شود. تاثیر این محدودیت ها، کندی شدید خودرو مخصوصا در شروع حرکت است. این کندی به خصوص در مسیرهای پرترافیکی که خودروها با سرعت کم حرکت می کنند و دائما توقف و شروع به حرکت دارند، بسیار بیشتر خود را نشان می دهد.

راننده باید برای به حرکت درآوردن خودرو، فشار بسیار زیادی را به پدال وارد کند که همین موضوع باعث افزایش استهلاک دیسک و صفحه خودرو می شود. ضمن اینکه این کندی و مکث اولیه برای خودروهای پیکاپ که خودروهای مخصوص کار و باربری هستند، بسیار آزاردهنده است.

ناک موتور و صدای ناک

ناک بودن خودرو نشانه ای از عدم تنظیم موتور و ناهماهنگی در نوع تنظیمات آن است. در خودروی وینگل 5 نیز این ناهماهنگی در تنطیمات ایسیو به چشم می خورد و به خصوص در دورهای پایین، صدای ناک به گوش می رسد. ناک بودن خودرو در دراز مدت، به شدت باعث کاهش عمر قطعات موتوری می گردد.

و مشکلات دیگری همچون: ناهماهنگ بودن موتور با بنزین موجود در ایران، بالا بودن نرخ مصرف سوخت خودرو، پایین بودن قدرت و گشتاور موتور و… .

ریمپ و تیونینگ نیسان تیانا NISSAN TEANA

 

مزایای ریمپ وینگل 5 در کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ

  1. کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر
  2. افزایش توان موتور به میزان 5 اسب بخار
  3. افزایش گشتاور موتور و بهبود کشش خودرو در مسیرهای سربالایی
  4. رفع کندی و تنبلی خودرو در شروع حرکت
  5. رفع کامل تاخیر پدال گاز و افزایش ریسپانس پدال گاز
  6. حل مشکل ناک موتور و صدای ناک
  7. اصلاح دمای آب و شروع به کارکرد فن موتور
  8. بیشینه کردن سرعت خودرو
  9. حذف کاتالیست
  10. حذف سنسور اکسیژن دوم

ریمپ سمند – همه چیز درباره ریمپ ایسیو سمند LX و سمند SE و سمند EF7

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *