ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ در کلینیک تخصصی ریمپ و تیونینگ “کریمی تیونینگ”


با ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ، تغییرات مثبت چشمگیری در خودرو ایجاد خواهد شد که کمک زیادی به ارتقای کیفیت خودرو می نماید و از طرفی به کاهش مشکلات و محدودیت های ناشی از ایرادات نرم افزاری در خودرو منجر می شود. در ادامه، جزئیات بیشتری از این ریمپ تخصصی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز (تضمینی + بهترین تعرفه) – همراه باشید:

 

ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ – مشخصات فنی و موتوری پیکاپ ریچ

پیکاپ ریچ

  • حجم موتور: 2438 سی سی
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 132.5 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 208 نیوتن متر در 3000 دور بر دقیقه
  • نوع جعبه دنده: دنده دستی
  • استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع ایسیو نصب بر روی پیکاپ ریچ:

  • ایسیو دلفی MT22U

پیکاپ ریچ را با نام زامیاد ریچ یا پارس خودرو ریچ نیز می شناسند. دلیل این نام های متعدد و با آرم های مختلف روی خودرو این است که خودروی چینی (متعلق به دانگ فنگ)، در ابتدا توسط پارس خودرو عرضه شد و بعدها خط تولید آن به زامیاد منتقل گشت. به همین دلیل آرم های مختلفی را روی خودرو شاهد هستیم. حتی بسیاری آن را با نیسان پیکاپ ریچ نیز معرفی می کنند که این موضوع درست نست و پیکاپ ریچ، در واقع جایگزینی برای پیکاپ نیسان می باشد.

 

چرا ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ ضروری است؟ چرا پیکاپ ریچ به ریمپ نیاز دارد؟

کمبود توان و گشتاور در خودرو

با اینکه پیکاپ ریچ، موتور کاملا قدرتمندی دارد، اما چیزی که در زمان سواری گرفتن از این پیکاپ شاهد هستیم، ضعف و محدودیت زیادی را به نمایش می گذارد. در واقع خودرو به دلیل کالیبراسیون غلط ایسیو با این محدودیت ها مواجه گشته است. با ریمپ ایسیو، می توان برنامه ریزی دقیق تر و اصلاح شده ای را در ایسیو تنظیم نمود تا توان و گشتاور خودرو افزایش یابد.

این افزایش توان و گشتاور باعث بهبود چشمگیر شتابگیری خودرو نیز می شود. بنابراین خودرو، آمادگی و رفتار بسیار بهتری را در مسیرهای ناهموار و آفرود به نمایش خواهد گذاشت. از آنجا که خودروهای پیکاپ یکی از خودروهای محبوب برای آفرود هستند، تقویت موتور آن با ریمپ ایسیو نیز یکی از پرطرفدارترین روش ها در بین علاقمندان این رشته محسوب می شود.

تاخیر پدال گاز

یکی دیگر از ایراداتی که باعث می شود ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ در اولویت دارندگان این خودرو قرار بگیرد، کندی و تاخیر زیاد در پدال گاز و ریسپانس آن است. به طور کلی، شروع حرکت در این خودرو بسیار کند و سنگین است که بسیار کلافه کننده می باشد. با ریمپ ایسیو، این موضوع به طور کامل رفع می شود و تاخیری که در پدال گاز مشاهده می شود، به طور کامل برطرف می گردد.

بنابراین شروع حرکت بسیار تیزتر می شود و در نتیجه، استهلاک دیسک و صفحه نیز کاهش می یابد.

و مشکلات دیگری که با ریمپ ایسیو برطرف می شوند، همچون:

مصرف بالای بنزین، عدم هماهنگی خودرو با بنزین مصرفی در ایران و بروز پدیده ناک یا همان خامسوزی بنزین، بالا بودن دمای آب و…

 

مزایای ریمپ تخصصی پیکاپ ریچ در “کلینیک کریمی تیونینگ”

  • بهینه سازی مصرف سوخت به میزان نیم تا یک لیتر
  • افزایش توان و گشتاور خودرو به میزان 15 تا 20 درصد واقعی
  • شروع به حرکت تیزتر، کاهش لختی شروع حرکت از سکون
  • افزایش کشش خودرو در مسیرهای ناهموار و بیراهه – بهبود توانایی های آفرودی پیکاپ ریچ
  • حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  • کاهش دمای فن به میزان ۵ درجه (مخصوص خودروهای صحرانوردی)
  • حل مشکل تاخیر در پدال گاز
  • بیشینه کردن سرعت نهایی (TOP SPEED)

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *